איך להגיע
  אוצרות מהמחסן
  גלריה טל בערבית صالة العرض طال
  לוח מודעות
  ג'סיקה מאיר- רשמיה של אסטרונאותית
  טבע שביר- פרויקט קיימות ואיכות הסביבה
  גלריה טל -18 שנות פעילות
  האמנית פסלת חוה מחותן הלכה לעולמה
  מבט מעל -תערוכת צילומים של האסטרונאוטית ג'סיקה מאיר בגלריה במרכז אקדמי רופין
  פנחס עשת -לא פסל של חומר אחד
  דן קריגר פרידה Dan Kryger Adieu
  זכרון בסלון ספורה של קהילת בקאו רומניה
  שרה בנינגה-הזמנה לשיח גלריה
  תערוכות מהעבר -רוצים להיזכר
  שרה בנינגה מבט מעבר Looking Beyond
  ילדים זה כל הספור!
  מילון וליש
  עידו נוי -ברכות לקבלת התואר
  מפגש -תערוכת אמנות נאיבית
  התערוכה המוצגת קסם הנייר
  קסם הנייר
  הביקור בהתאם להנחיות משרד הבריאות
  התחדשות אמני כפר ורדים מציגים
  שירלי סיגל מכוסה וחשוף
  קזואו אישיי, Mujo ,ציור, קליגרפיה, רישומי דיו ועוד
  ציוני דרך תערוכה מאוסף הגלריה
  ורדה יתום
  כנס מותר 2015 -הרצאת עדי גרינפלד בכנס
  לאה גולדברג עוד חרוז אחד
  דלית שלגי-לאון אור אחר, תחת שמש אחת
  דליה מאירי Paris Open Studio 2016
  מפגש עם הסופרת משוררת חמוטל בר-יוסף
  טבע הדברים -תערוכה חדשה
  בוגרים 2020- בית ספר גורן לעיצוב ולתקשורת חזותית
  סודות בבדים ותפרים
  אנחנו בסגר אנחנו בסדר-יוצרים בתקופת הקורונה
  הרצאת עדי גרינפלד בכנס מותר 23
  טל גרינפלד פלורידה
  מרסל ינקו Late DADA
  עידו נוי על גגות תל-אביב
  טלי זורע חרוט בנוף
  תערוכות לפי שנים
  עודד פיינגרש דיאלוג
  על התערוכה
  ישראל גרינפלד פרקטלים בצמר
  אפרים משה ליליין
  אפרים משה ליליין נשים בגלריה האוניברסיטאית אוניברסיטת תל-אביב
  שיח נשים, ייצוג נשים באמנות ישראלית
  אחמד כנעאן על חבל דק
  תערוכת אמנים בוגרי הכפר לקראת חגיגות ה-30
  מבואה
  חוה מחותן זכרונות ילדות
  אהרון גלעדי פנים אל פנים
  דוד מסר בדרכו
  דוד מסר בדרכו
  תערוכת בוגרי בצלאל תואר שני MFA
  יאן פטרי - עבודות אחרונות
  שולה ליס מסע אישי
  פרופ' מורדכי עומר, לזכרו
  שמואל כץ הלך לעולמו
  מטלמורפוסיס סרט ושירים בתערוכה
  מטלמורפוזיס על האמן והתערוכה
  מיקי צדיק קורמת עור
  בהשראת חנוך לוין-תערוכת הדפסים
  ארץ ארץ נופים ואנשים מארץ ישראל של פעם
  מעגלים, דליה מאירי
  זמן התארגנות-חלון התרעננות
  לחם תערוכת אמני כפר ורדים
  שמואל כץ, בין מ?צ?רים מבית הזכוכית לארץ מובטחת
  תערוכות עבר Past Exhibitions
  אוֹמְרִים יֶשְׁנָהּ אֶרֶץ...
עודד פיינגרש דיאלוג
על התערוכה

עודד פיינגרש דיאלוג
מבחר עבודות 2011-1975
אוצרת: עדי גרינפלד
גלריה טל כפר ורדים

פתיחה חגיגית שבת 16.4.2011 ב12שיח גלריה שבת 21.5.2011 שעה 11

 16.4-2.7.2011
עודד פיינגרש נולד בירושלים , בוגר בצלאל משנת 1963, בוגר מכון אבשלום לידיעת הארץ (1983 ) אמן רב גוני, מעצב גרפי, מעצב תפאורות ן, וסופר, כתב במיוחד בנושאי מסלולי טיולים בארץ.


התערוכה בגלריה טל מציגה מבחר עבודות משנים עברו ומקצת עבודות מהתקופה האחרונה. בתחילת דרכו האמנותית נדד לפריז ובריסל , הושפע מתנועות אוונגרד אירופיות, מהאקספרסיוניזם הגרמני, יציתו המוקדמת רוויה דימויים גראפיים, דמיוניים נוגעים בסוריאליזם המשלבים סמלים מתולדות האמנות האוונגרד  וסממני התקופה. בחיפוש מתמיד אחר ריגושים חדשים, חוזר פיינגרש בעשור האחרון לציורי נוף הארץ, הנראה במבט ראשון כנוף רומנטי המשקף געגועים ונוסטלגיה ובמבט מקורב מתגלה כנוף דמיוני, הכולל אלמנטים חוזרים מאותם יצורים מרחפים מהעבר.
עודד פיינגרש אמן שונה , לא ניתן לשייכו לזרם או תנועה באמנות הישראלית. הוא מנהל דיאלוג נוקב עם תולדות האמנות, עם תהפוכות התקופה ואירועי חייו הלא שגרתיים, הוא נמצא בחיפוש מתמיד אחר דבר מה בלתי ניתן להשגה, מנהל דיאלוג עם אהובה מצעירותו ובעיקר מנהל דיאלוג עם עצמו. 
בתערוכה זו נרצה להציג עבודות המעידות על המגוון הרב לנסות להתחכות אחר הקו הסימבולי  העובר במכלול יצירתו רבת השנים, והמחבר  את הקשרים הרבים  כפקעת חוטים המסובכים אלו באלו.
"אני משתמש בשפת סימנים משלי. משדר את הסימנים וצרכן האמנות קולט אותם. יתכן שכל ניסיונותי לפרש את ציורי הם ההיפך מהנכון. יתכן שצייר מוטב לו שיצייר ולא ינסה לעבור למדיום של כתיבה אך מאחר שלאמת פנים רבות, מן-הסתם גם אני וגם הצופים צודקים.
לאמן- האמנות היא ליבי לקיום היום יומי שלו, שהרי בלעדיה הוא עזוב כיתום. הוא פותח לפניו עולם שאנו חולפים לידו בלא לזכותו במבט, וכל חפץ נהפך לסמל ולתמצית התרבות.
הוא דון קישוט של תקופתנו ואנו מודדים אחריו על חמור כסנשו פנשה. אולי הוא מציאותי יותר מן הריאליזם, אנושי יותר מהמנכים המקצויים, בודד, בלתי-מובן ומי יודע: משכמו ומעלה מעל כולנו. נביא זעם ואחד מל"ו צדיקים שבזכותם צפויים לחיי עולם הבא. אמן" .מדברי פנגרש מתוך  עודד פיינגרש, ציורים, הוצאת ספרית מעריב, 1989, עמ' 27.