איך להגיע
  אוצרות מהמחסן
  גלריה טל בערבית صالة العرض طال
  לוח מודעות
  ג'סיקה מאיר- רשמיה של אסטרונאותית
  טבע שביר- פרויקט קיימות ואיכות הסביבה
  גלריה טל -18 שנות פעילות
  האמנית פסלת חוה מחותן הלכה לעולמה
  מבט מעל -תערוכת צילומים של האסטרונאוטית ג'סיקה מאיר בגלריה במרכז אקדמי רופין
  פנחס עשת -לא פסל של חומר אחד
  דן קריגר פרידה Dan Kryger Adieu
  זכרון בסלון ספורה של קהילת בקאו רומניה
  שרה בנינגה-הזמנה לשיח גלריה
  תערוכות מהעבר -רוצים להיזכר
  שרה בנינגה מבט מעבר Looking Beyond
  ילדים זה כל הספור!
  מילון וליש
  עידו נוי -ברכות לקבלת התואר
  מפגש -תערוכת אמנות נאיבית
  התערוכה המוצגת קסם הנייר
  קסם הנייר
  הביקור בהתאם להנחיות משרד הבריאות
  התחדשות אמני כפר ורדים מציגים
  שירלי סיגל מכוסה וחשוף
  קזואו אישיי, Mujo ,ציור, קליגרפיה, רישומי דיו ועוד
  ציוני דרך תערוכה מאוסף הגלריה
  ורדה יתום
  כנס מותר 2015 -הרצאת עדי גרינפלד בכנס
  לאה גולדברג עוד חרוז אחד
  דלית שלגי-לאון אור אחר, תחת שמש אחת
  דליה מאירי Paris Open Studio 2016
  מפגש עם הסופרת משוררת חמוטל בר-יוסף
  טבע הדברים -תערוכה חדשה
  בוגרים 2020- בית ספר גורן לעיצוב ולתקשורת חזותית
  סודות בבדים ותפרים
  אנחנו בסגר אנחנו בסדר-יוצרים בתקופת הקורונה
  הרצאת עדי גרינפלד בכנס מותר 23
  טל גרינפלד פלורידה
  מרסל ינקו Late DADA
  עידו נוי על גגות תל-אביב
  טלי זורע חרוט בנוף
  תערוכות לפי שנים
  עודד פיינגרש דיאלוג
  ישראל גרינפלד פרקטלים בצמר
  אפרים משה ליליין
  על התערוכה, דבר האוצרת
  תמונות מהתערוכה
  תמונות מפתיחת התערוכה
  הלנה מגנוס ליליין
  אלף צבעים של שחור לבן
  קטלוג התערוכה
  על שיח גלריה
  אפרים משה ליליין נשים בגלריה האוניברסיטאית אוניברסיטת תל-אביב
  שיח נשים, ייצוג נשים באמנות ישראלית
  אחמד כנעאן על חבל דק
  תערוכת אמנים בוגרי הכפר לקראת חגיגות ה-30
  מבואה
  חוה מחותן זכרונות ילדות
  אהרון גלעדי פנים אל פנים
  דוד מסר בדרכו
  דוד מסר בדרכו
  תערוכת בוגרי בצלאל תואר שני MFA
  יאן פטרי - עבודות אחרונות
  שולה ליס מסע אישי
  פרופ' מורדכי עומר, לזכרו
  שמואל כץ הלך לעולמו
  מטלמורפוסיס סרט ושירים בתערוכה
  מטלמורפוזיס על האמן והתערוכה
  מיקי צדיק קורמת עור
  בהשראת חנוך לוין-תערוכת הדפסים
  ארץ ארץ נופים ואנשים מארץ ישראל של פעם
  מעגלים, דליה מאירי
  זמן התארגנות-חלון התרעננות
  לחם תערוכת אמני כפר ורדים
  שמואל כץ, בין מ?צ?רים מבית הזכוכית לארץ מובטחת
  תערוכות עבר Past Exhibitions
  אוֹמְרִים יֶשְׁנָהּ אֶרֶץ...
אפרים משה ליליין
הלנה מגנוס ליליין

דיוקנה של הלנה המופיעה בעבודות התחריט, מוצגת כרעיה, כאם הילדים וכעקרת בית למופת.
התמונות כוללות פרטים המתעדים את שגרת החיי המשפחה, את ביתם, את הילדים.  בעבודותיו הוא יוצר את תדמיתה בהקשר תפקידה הביתי. הלנה מופיעה על רקע גינת הוורדים בבית הוריה בבראונשוויג, כאשה משכילה הקוראת עיתון הבוקר המוגש למיטתה, היא אם למופת הרוקמת בשלווה בזמן משחק ילדיה, ומשלימה את התמונה של אשת  חיל, בתחריט
מ
1915 הנקרא My Industrious wife ,
. הסטודנטית לאמנות ממינכן, מוותרת על הקרירה שלה כאמנית, מקדישה את עצמה לבית, למשפחה ובמיוחד לקריירה של בעלה. מתוך המכתבים אנו למדים, שהיא הייתה לעזר לצידו בנושאים המקצועיים, בהתייעצות לגבי עיצובים, בהתכתבויות עם ההוצאות לאור. עזרתה חשובה בתקופות מסעותיו, תוך העדריות הארוכות, כאשת קשר להוצאת הספרים, ובמיוחד לאיורים לספרי התנ"ך. אנו למדים מהמכתבים שהיא המשיכה לצייר, למשל מוזכר אקס ליבריס שעיצבה עבור אביה (ירושלים, מכתב 15 מרץ , 1906), וגם במהלך עבודתו על איורי התנ"ך הוא כותב "הציור שלך הוא טוב מאד ומתאים לברית החדשה. לא יכולתי להכין ציור טוב ממנו..." (מכתב מירושלים 27 יוני 1914).
אין תיעוד בעבודותיו ליצירתה של הלנה או לתפקיד שלקחה על עצמה בתרומתה ובסיוע לקרירה שלו.
הלנה מופיעה בעבודות התחריט בלבוש  לפי צו האופנה ורוח התקופה. הצווארון הגבוה המופיע גם בצילום, מונצח בכל התמונות. שערה אסוף כלפי מעלה. יש הידור אבל גם מידה של צניעות בלבושה. ברישום של ברונו פול, מעיין הנעורים, ,1897 מתוארות נשות החברה הלבושות בשמלות ארוכות, בעלות צווארון גבוה, שרוולים ארוכים, המכסות גופן במלואו, שערן אסוף או חבוי בתוך כובע, עוברות דרך מבנה בסגנון קלאסי שבתוכו מעיין מים זורמים, ויוצאות מהצד השני בלבוש דיוות, שמלות בקווים חופשיים, חשופות ידיים, יחפות, שיערן פרוע, מתפתל. דמויות אלו מזכירות את האיורים של ליליין מהתקופה ראשונה, איורים לכתבי עת, לאקס ליבריס ולספר 
Juda. בעבודתו יש הפרדה ברורה בין דמויות העירום, האלגוריות, ודמויות יהודיות המופיעות בלבוש מכסה וצנוע, לבוש המתאים גם להלנה רעייתו.
בתחריט הלנה עם כובע, 1909, היא מתוארת במראה "אצילי מאד" כפי שכינה אותה בוריס שץ , שהביע רצונו לפסל את ראשה. דמותה מוצגת בהסבה, במבט מהורהר ומרוחק, המשדר שלווה פנימית, השלמה אבל גם ערגה. הקומפוזיציה מיוחדת, בה משתלב הכובע כרקע לראשה, כהילה כהה המדגישה את תווי פניה, נראה כאילו מרחף מעל ראשה. שולי הכובע חתוכים, כמו בצילום. גווני הרקע  יוצרים משטחים כמעט גיאומטריים. פסי התפר של דוגמת חולצתה נותנים את העומק ומבליטים את הדמות. הכובע פריט אפנתי מעוצב, המגדיר מעמד חברתי אך גם משמש כפריט כסוי ראש במסורת היהודית. הכובע, מסתיר אמנם את שערה, אבל מדגיש את הנשיות, ויוצר תחושת חושניות בתמונה.