איך להגיע
  אוצרות מהמחסן
  גלריה טל בערבית صالة العرض طال
  לוח מודעות
  ג'סיקה מאיר- רשמיה של אסטרונאותית
  טבע שביר- פרויקט קיימות ואיכות הסביבה
  גלריה טל -18 שנות פעילות
  האמנית פסלת חוה מחותן הלכה לעולמה
  מבט מעל -תערוכת צילומים של האסטרונאוטית ג'סיקה מאיר בגלריה במרכז אקדמי רופין
  פנחס עשת -לא פסל של חומר אחד
  דן קריגר פרידה Dan Kryger Adieu
  זכרון בסלון ספורה של קהילת בקאו רומניה
  שרה בנינגה-הזמנה לשיח גלריה
  תערוכות מהעבר -רוצים להיזכר
  שרה בנינגה מבט מעבר Looking Beyond
  ילדים זה כל הספור!
  מילון וליש
  עידו נוי -ברכות לקבלת התואר
  מפגש -תערוכת אמנות נאיבית
  התערוכה המוצגת קסם הנייר
  קסם הנייר
  הביקור בהתאם להנחיות משרד הבריאות
  התחדשות אמני כפר ורדים מציגים
  שירלי סיגל מכוסה וחשוף
  קזואו אישיי, Mujo ,ציור, קליגרפיה, רישומי דיו ועוד
  ציוני דרך תערוכה מאוסף הגלריה
  ורדה יתום
  כנס מותר 2015 -הרצאת עדי גרינפלד בכנס
  לאה גולדברג עוד חרוז אחד
  דלית שלגי-לאון אור אחר, תחת שמש אחת
  דליה מאירי Paris Open Studio 2016
  מפגש עם הסופרת משוררת חמוטל בר-יוסף
  טבע הדברים -תערוכה חדשה
  בוגרים 2020- בית ספר גורן לעיצוב ולתקשורת חזותית
  סודות בבדים ותפרים
  אנחנו בסגר אנחנו בסדר-יוצרים בתקופת הקורונה
  הרצאת עדי גרינפלד בכנס מותר 23
  טל גרינפלד פלורידה
  מרסל ינקו Late DADA
  עידו נוי על גגות תל-אביב
  טלי זורע חרוט בנוף
  תערוכות לפי שנים
  עודד פיינגרש דיאלוג
  ישראל גרינפלד פרקטלים בצמר
  אפרים משה ליליין
  אפרים משה ליליין נשים בגלריה האוניברסיטאית אוניברסיטת תל-אביב
  שיח נשים, ייצוג נשים באמנות ישראלית
  אחמד כנעאן על חבל דק
  תערוכת אמנים בוגרי הכפר לקראת חגיגות ה-30
  מבואה
  על התערוכה
  הודעה לעיתונות
  טניה בובנוב
  הילי גרינפלד
  צפיה דגני
  טליה קרדו
  חוה מחותן זכרונות ילדות
  אהרון גלעדי פנים אל פנים
  דוד מסר בדרכו
  דוד מסר בדרכו
  תערוכת בוגרי בצלאל תואר שני MFA
  יאן פטרי - עבודות אחרונות
  שולה ליס מסע אישי
  פרופ' מורדכי עומר, לזכרו
  שמואל כץ הלך לעולמו
  מטלמורפוסיס סרט ושירים בתערוכה
  מטלמורפוזיס על האמן והתערוכה
  מיקי צדיק קורמת עור
  בהשראת חנוך לוין-תערוכת הדפסים
  ארץ ארץ נופים ואנשים מארץ ישראל של פעם
  מעגלים, דליה מאירי
  זמן התארגנות-חלון התרעננות
  לחם תערוכת אמני כפר ורדים
  שמואל כץ, בין מ?צ?רים מבית הזכוכית לארץ מובטחת
  תערוכות עבר Past Exhibitions
  אוֹמְרִים יֶשְׁנָהּ אֶרֶץ...
מבואה
על התערוכה

מבואה
ארבע אמניות, ציור, וידאו, מיצב

טניה בובנוב

הילי גרינפלד

צפיה דגני

טליה קרדו


התחלה, מבואה, יציאה מתוך חדרי השינה שלנו (חללי הסטודיו) לחלל מרווח יותר, חלל בו ארבעתנו יכולות להיפגש ולהזמין אליו גם אנשים אחרים. חלל של התהוות והתרחשות, אך עדיין מספיק מוגן ואינטימי כדי לתת לנו את האומץ להישאר כנות. כנות זו אינה אומרת, שעתה נחשוף את כל הסדינים שלנו, נפתח את כל הקופסאות הסודיות לחיטוט, אלא מאחורי מילה זו עומדת מאין הבטחה ל"משחק הוגן", בלי העמדת פנים, אלא יצירה מתוך חקר אמיתי ואישי של כל אחת ואחת לגבי מה שחשוב ומהותי עבורה, השאלות שלה, העקרונות שלה, ההשראה ולבסוף המחקר הוויזואלי שלה, שהוא המתווך דרכו היא מביאה את דבריה לעולם. תחושת הנוחות ומאין ביתיות שלנו האחת עם השנייה, היא זו המאפשרת את הכנות המדוברת. היציאה החשובה וההכרחית מאותו חדר שינה פרטי וקטן אל אוויר העולם כרוכה בקושי רב וסכנה ללכת לאיבוד, אך היא בלתי אפשרית כמעט בלעדי אותו חלל ביניים, מרחב מעבר בו המפגש הראשוני בין ארבעתנו מתרחש.

כל אחת היא פרסונה שחיה, עובדת ויוצרת עצמאית אצלה בסטודיו. אך אנו גם מודעות לכך כמה אנחנו זקוקות לאדם האחר, השונה, כדי לצמוח ולהתפתח, כדי לחוות, כדי להשפיע ולהיות מושפעות. תחילה, מוקסמות מהבבואה שלנו האחת בעיני השנייה. בהמשך, לומדות את הגבולות שלנו, את השוני, את נקודות הקונפליקט ונקודות ההשקה. מתוך המפגש והדיבור המשותף לאט ובזהירות מתהווה לו שדה/מרחב משותף שאנו למדות את התכונות והגבולות שלו. אנו משפיעות עליו ומעצבות אותו כל אחת מהכיוון שלה, מהרקע והתרבות שלה. המרחב עצמו משפיע, משנה ומעצב אותנו, בגבולות הקיום שלו, מזין וניזון מאיתנו.

הצילום המשותף הוא חלק מהמחקר. היציאה מן המרחב האישי הברור והמוכר, אל המרחב הציבורי, הצלמניה ברח' אלנבי. בוחנות את עצמנו בצילום סטודיו, עם כל ההיסטוריה המתלווה למעשה. מסורת צילומי הסטודיו וההיסטוריה של תל-אביב המשקיפה אלינו מקירות הצלמניה. בודקות איך ארבעתנו מתנהלות בתוך ההיסטוריה שמסתכלת עלינו. מצטלמות יחד, פעם מובכות, פעם נרתעות. מנסות לתפוס רגע זעיר ובתוכו מהות כלשהי, המהות שלנו, מתוך מבט מבחוץ. במובן הכי פיזי, "פרימיטיבי" ובסיסי, מבררות דרך התצלום המשותף, מה המפגש של ארבעתנו מייצר. מבטו של הצופה פוגש בארבעה מבטים שונים.
היציאה מהמרחב הביתי והמוכר אל "הגולה", המרחבים הזרים, גם לה יש היסטוריה. מהבריחה התנ"כית של יעקב מחיק המשפחה ובעקבותיה התנגשותו עם המקום בו מגלה את ה'. ועד מסעותיו וניסיונותיו של אודיסאוס, והפיכתו לגיבור האודיסיאה, בדרכו חזרה הביתה, לאיתקה האהובה. ואולי גם אנחנו עכשיו והיום, עושות את המסע המשותף שלנו לכפר הורדים. המסע –  כל הדרך הלוך לצפון וחזור לת"א. היציאה מת"א בה אנו חיות, עם כל המשמעויות שלה, כמרכז בו התרבות מתהווה, מנוסחת ומיוצגת, לכפר הורדים, למקום הרחוק הצפוני והזר עם השם האגדי כמעט. מנסות לבדוק מה מרחק כזה יכול לאפשר.